Sociální sítě

Sociální sítě jsou stále důležitějšími informačními kanály. Samotní uživatelé vytváří a sdílí obsah. Tím se mění zaběhnutý systém šíření informačního obsahu.

Pomocí sociálních sítí se efektivněji vytváří věrná uživatelská komunita. Sociální sítě přesouvají těžiště komunikace zase více do aktuálního času. Umožňují pružně reagovat na dotazy a názory fanoušků a návštěvníků, ale také napomáhat živelnému šíření informací i dezinformací.


Články ze světa sociálních sítích

Spokojení zákazníci, kteří neexistují

Doporučení spokojených zákazníků je cennější než sebepřesvědčivější reklama. Ví to zákazníci, ví to vyhledávače a ví to i marketéři. Nelze se proto divit, že nepoctiví marketéři a firmy vytvářejí "černé duše". Tedy smyšlené zákazníky, nebo i skutečné lidi, kteří jsou bez jejich vědomí zneužiti k propagaci produktu, nebo značky.

Jak získávat fanoušky pro stránky na sociálních sítích

Pro některé firmy můžou být sociální sítě zajímavým zdrojem návštěvnosti a ideálním kanálem pro PR firmy. Jestli jsou sociální sítě vhodné pro vaše podnikání se dočtete v článku Potřebuje vaše firma sociální sítě?. Dále budu počítat s možností, že sociální sítě pro vaše podnikání důležité jsou a proto si chcete vybudovat základnu fanoušků.

Potřebuje vaše firma sociální sítě?

Kdo není na Facebooku, jako by nebyl. Čím více fanoušků máte, tím lépe! Takových neuvážených rad lze po různých diskuzích najít nespočet. Pravdou je, že ne pro každou firmu jsou sociální sítě vhodné. Druhou důležitou pravdou je, že je lepší mít pár stovek skutečných fanoušků, než tisíce pofidérních, kupovaných.

Socializované vyhledávání: Teorie sociálního surfaře

V tomto článku bych se chtěl věnovat změnám, které do světa webových stránek přinesly sociální sítě. Původní teorie náhodného a inteligentního surfaře vznikly pro svět webových stránek s méně autory obsahu. Modely nepočítaly s nákupem odkazů, SEO lištami a dalšími způsoby věčných pokusů o manipulace s ranky. Řešení je snadné - nechat prestiž přidělovat samotné uživatele.

Analýza a monitoring sociálních sítí

Psát statusy, zakládat stránky, nebo poskytovat aplikace je určitě důležitá práce, ale jak zjistíme, jestli je naše práce dostatečně zhodnocena ? Mají naše aktivity na sociálních sítích požadovaný efekt ? Na tuto otázku nám odpoví analýza sociálních sítí

Formátování statusů na Google Plus

Pohyb na stránce

tlačítko ‘j’ - posouvání dolů
tlačítko ‘k’ - posouvání nahoru

Formátování textu:

Tučně se napíše vše co napíšu mezi dvě hvězdičky *
např. *tučně*
Kurzívou se napíše text mezi dvěma znaky _
např. _kurzíva_

Můžu psát i přešktrtnutým písmem za pomocí textu mezi dvěma znaky pomlčky -
např. -přeškrtnuto-

Formátovací znaky lze kombinovat.