Popis chybových hlášení

Není vyplněn META descriptions

meta DeSCRIPTION - slouží hlavně jako popisek stránky, který se zobrazuje ve výsledcích vyhledávání. Vyhledávače sice dokáží tento popisek relevantně dobře doplnit a zobrazit, ale proč tuto práci nechávat na nich a nemít tam tu správnou "upoutávku", která pomůže lide při rozhodování na co kliknout.


Stránka neexistuje - status code 404

Někde na vašem projektu jsme našli odkaz, který vede na stránku, která neexistuje.


Chyba na serveru - status code 500

Při procházení nám server vrátil odpověď 500 což znamená nějakou chybu na straně serveru.


TITLE není vyplněn

Značka TITLE je důležitou součástí SEO na stránce. Zobrazuje se ve výsledcích vyhledávání a láká návštěvníka k prokliknutí na váš projekt. Současně se tento text zobrazuje v záložce právě zobrazené stránky.


Externi linky 404

Odkazy, které směřují z vašich stránek na jiné stránky jsou nefunkční - vedou na stránku, která neexistuje.


Externi linky 5xx

Z nějaké stránky odkazujete na jinou mimo váš projekt, a tato cílová stránka je nefunkční. To může mít více důvodů - špatná URL odkazu (cílový server ji neumí zpracovat), nebo je na cílovém serveru nějaká chyba. Doporučujeme URL zkontrolovat.


robots.txt - zákaz procházení

Stránky, které mají zakázáno procházení roboty díky nastaveným pravidlům v ROBOTS.txt nekontrolujeme na možné problémy. Pokud do ROBOTS.txt nezasahujete nemusíte toto hlášení řešit. Stránky označené tímto "zákazem" jsou v pořádku a jsou zakázány úmyslně a vědomě.


Podobnost H1 a TITLE je větší než 80%

V zásadě to není špatně, ale proč nevyužít prostoru pro lepší popsání stránky - H1 je hlavní nadpis, který je umístěn na stránce, a měl by uvozovat o co vlastně na konkrétní stránce jde (tak jako v knize)


Podobnost TITLE a DESCRIPTIONS je větší než 80%

Tato chyba znamená, že v DESCRIPTION je zopakován stejný text jako v TITLE. Google sice dokáže zobrazit jiný vhodný DESCRIPTION, ale nedělá to vždy. Mnohem lepší je mít vlastní DESCRIPTION, který popisuje to co chceme a jak chceme.


Přesměrování 301

Přesměrování 301 se nastavuje na URL adresy, které se změnily (odstranily atd.). 302 pokud dochází jen k dočasné změně. 301 nebo 302 jak správně řešit?


TITLE je moc krátký (méně než 15 znaků)

Pokud je stránka popsána titulkem do 15 znaků většinou by to šlo udělat lépe. Titulek slouží hlavně k přilákání návštěvníka z vyhledávačů.


Obrázek - alt popisek není vyplněn

Na stránkách máte obrázky, u kterých chybí vyplněný atribut ALT - popisek obrázku. Tento popisek slouží k popsání obrázku, jeho obsahu. Google jej využívá k porozumění při vyhledávání v obrázcích. Využívá k tomu nejen tento popis, ale také okolí daného obrázku - texty.


TITLE je moc dlouhý (více než 580px)

TITLE - nadpis stránky, který se zobrazuje ve výsledcích vyhledávání. Vyhledavače omezují délku, kterou návštěvníkům zobrazí. Momentálně se doporučuje mít délku TITLE menší než 580px. Titulek, který přesahuje délku 580px se tedy nezobrazí celý a uživatel se tak nemusí dozvědět nějaké informace.


META description je moc dlouhé (více než 920px)

META description - popis stránky, který se zobrazuje ve výsledcích vyhledávání. Vyhledavače omezují délku, kterou návštěvníkům zobrazí. Momentálně se doporučuje mít délku DESCRIPTION menší než 920px. Popisek, který přesahuje délku 920px (cca 120 až 158 znaků) se tedy nezobrazí celý a uživatel se tak nemusí dozvědět nějaké informace popisující co na dané stránce najde.


Obrázek - nelze načíst/zobrazit

Na stránkách máte obrázky, které se nepodařilo načíst/zobrazit.