Jak identifikovat návštěvníky webu

Kdo si prohlíží váš web? Co a jak dlouho to četl? Znát svoji cílovou skupinu je užitečné. Jsem sice omezeni zákonem na ochranu osobních údajů, ale i tak lze zjistit o návštěvnících webových stránek mnoho.

Podle čeho lze identifikovat uživatele?

Cookies

Cookies jsou pomocné soubory, které si ukládají webové stránky na straně klienta, tzn. na počítač návštěvníka webové stránky. Díky cookies si webové stránky pamatují vaše přihlášení. Ví, kdo jste. Cookies lze vytvořit pomocí PHP, nebo JavaScriptu. JavaScript je hojně využíván pro sledování návštěvníků přes více webů (počítadla, měřící kódy analytických služeb, reklamní sítě) Většina uživatelů si zvykla čas od času smazat cookies cookies, Flash Cookies (LSO) evercookie

Otisk obrázku, nebo prohlížeče (canvas finger printing, browser finger printing)

Uživatele lze částečně vymezit pomocí otisku jeho prohlížeče a zařízení, které používá k prohlížení webu. Uživatelé používají různé verze prohlížeče, mají rozdílné rozlišení, různé doplňky, etc. To umožňuje vytvořit užší skupinu uživatelů, kteří mají podobný "otisk". Kolik uživatelů má stejný otisk jako vy zjistíte na BrowserLeaks.com
  • přihlášený uživatel
  • odběr newsletteru
  • sociální sítě: fanoušci, interakce s příspěvkem
  • IP adresa
  • poskytovatel připojení k internetu
  • místo připojení k internetu
  • prohlížeč
  • použité zařízení: počítač, tablet, mobil
  • rozlišení obrazovky
  • stažení dokumenu se skrytými metadaty
  • Demografické přehledy a zájmy v Universal Analytics

    https://support.google.com/analytics/answer/2954071?hl=cs&utm_id=ad Demografické údaje v Google Analytics Zájmy návštěvníků dle  Google Analytics Pokud nám nestačí anonymizovaná data z Universal Analytics, tak můžete vyzkoušet některou z následujících možností.

    Email marketing

    Marketingová automatizace

    Identifikace firem: B2B marketing

    B2B marketing klade vyšší důraz na direct marketing. Cílová skupina zákazníků může zahrnovat jen několik firem. Pokud chceme prodávat jiným firmám, tak je praktické využívat kvalitní katalogy, nebo využít některou ze služeb identifikace B2B návštěvníků.

    Leady.cz

    Systém na sledování b2b návštěvníků od firmy IMPER CZ. Jako zdrojové databáze jsou použita data z katalogu Merk.cz, rejstříku podnikatelů Detail.cz a Monitora.cz. http://leady.cz http://monitora.cz/

    Seeky.cz

    http://ifirmy.cz/ http://cz.kompass.com/ http://www.seeky.cz/ http://daty.cz/ http://www.netfirmy.cz/

    Remarketing


    Vyzkoušej nás

    Nechejte nás hlídat a kontrolovat váš projekt.

    a připoj se k 866 projektům