Srovnávače zboží (také zbožové srovnávače) jsou webové stránky, které agregují zboží z několika eshopů. Srovnávač zboží nám umožní srovnat cenu stejného produktu. Častou součástí zápisu je i cena dopravy, položky skladem a hodnocení eshopu i produktu uživateli. Srovnávače zboží jsou tak praktickým nástrojem pro uživatele, kteří hledají nejlepší poměr ceny a kvality služeb.
Srovnávače zboží mají několik obchodních modelů. Převážně větší srovnávače chtějí platbu za proklik na produkt v eshopu. Dále se setkáváme pouze s platbou za registraci eshopu, měsíčním paušálem za zápis, ale existují i srovnávače, které své služby pro eshopy poskytují zdarma a zpoplatňují jen přednostní výpisy.
Zboží je do srovnávače nejčastěji exportováno pomocí XML, nebo CSV. Formát dat je odlišný dle srovnávače, ale některé srovnávače používají stejné struktury. Z praktických důvodu je proto vhodné se zaměřit na srovnávače, které mají stejné požadavky na strukturu dat. Ušetříme si tím náklady na vytváření scriptů, které feed generují.
Svůj srovnávač zboží má i Google. Tato služba se nazývá Google Nákupy ( anglicky Google Merchant). Zboží v Google Nákupy lze propagovat pomocí PPC reklamy.