Marketing

Internetový marketing se nedá oddělit od marketingu offline. Seznamte se s teorií i praxí marketingu nejen v online prostředí.


Články nejen o online marketingu

Agilní marketing

Metodiky agilního vývoje se začaly nejdříve využívat ve vývoji software. Agilní projektové řízení se ukázalo jako výhodné, takže bylo úspěšně aplikováno na další obory, jako je data science a marketing. V tomto článku se zaměřím na agilní přístup v řízení marketingových kampaní.

štítky: 

SWOT analýza

Autorem SWOT analýzy je Albert Humphrey, který ji poprvé použil během výzkumného projektu na Stanfordově univerzitě. Postupně se stala jedním z nejdůležitějších analytických nástrojů marketingu.

SWOT analýza má dvě dimenze. První se zaměřuje na silné a slabé stránky firmy v přítomnosti. Druhá analyzuje příležitosti a hrozby vnějšího prostředí v budoucnosti.

Měřitelné výsledky jsou nezbytností plánování

Investice do marketingu může být ztrátou prostředků, nebo prostředkem nárůstu prodeje. Rozdíl mezi ztrátou a ziskem je často otázkou plánování. Abychom mohli dobře plánovat, tak musíme znát současný stav a ideální stav. K tomu je zapotřebí umět měřit účinnost kampaní.

Proč být první ve výsledcích vyhledávání?

SEO je často považováno za způsob, jak dosáhnout první pozice ve vyhledávání na určité klíčové slovo. Je tomu doopravdy tak, nebo je v tom nějaký háček? Mnozí konzultanti dokonce tvrdí, že pozice ve vyhledávání nejsou vůbec důležité. Měli bychom usilovat o první místo ve vyhledávačích a co nám to reálně přinese?To jsou témata, která rozeberu v tomto článku.

štítky: 

Spokojení zákazníci, kteří neexistují

Doporučení spokojených zákazníků je cennější než sebepřesvědčivější reklama. Ví to zákazníci, ví to vyhledávače a ví to i marketéři. Nelze se proto divit, že nepoctiví marketéři a firmy vytvářejí "černé duše". Tedy smyšlené zákazníky, nebo i skutečné lidi, kteří jsou bez jejich vědomí zneužiti k propagaci produktu, nebo značky.

Pages