Knihovna marketingu

Knihy o SEO, sociálních sítích, placené reklamě a dalších formách marketingu. Další mé oblíbené knihy si můžete přečíst v knihovně na Google Books

Peter Drucker

Peter Ducker je považovaný za otce moderního marketingu a managementu. Získal doktorát z mezinárodního a veřejného práva na univerzitě ve Franfurktu. Pracoval jako novinář, konzultant, učitel a v neposlední řadě jako autor knih. Ve své učitelské dráze učil zejména sociální vědy a management. Stál u zrodu jednoho z prvních oborů, kde šlo získat titul MBA.

Marketing 3.0

Zásady marketingu 3.0

1. Milujte své zákazníky, respektujte konkurenty.
2. Nebojte se změny, buďte připraveni na transformaci.
3. Hlídejte si své dobré jméno, buďte otevření v tom, kdo jste a co děláte.
4. Zákazníci jsou rozmanití, jděte nejprve za těmi, kteří z vás mohou mít největší užitek.
5. Vždy nabízejte poctivou cenu a kvalitní služby.
6. Buďte vždy k dispozici, buďte poslem dobrých zpráv.
7. Získejte své zákazníky, udržte si je a pečujte o ně.
8. Ať už podnikáte v čemkoli, berte to jako službu ostatním.