Co se aktuálně hledá v ČR
Posted by Luděk Kvapil on Sunday, 23 February 2014O čem se mluví, to se také hledá. Které dotazy jsou v ČR aktuálně nejhledanější? Přehled populárních dotazů na Google.cz a Seznam.cz.
O čem se mluví, to se také hledá. Které dotazy jsou v ČR aktuálně nejhledanější? Přehled populárních dotazů na Google.cz a Seznam.cz.
Srovnávače zboží (také zbožové srovnávače) jsou webové stránky, které agregují zboží z několika eshopů. Srovnávač zboží nám umožní srovnat cenu stejného produktu. Častou součástí zápisu je i cena dopravy, položky skladem a hodnocení eshopu i produktu uživateli. Srovnávače zboží jsou tak praktickým nástrojem pro uživatele, kteří hledají nejlepší poměr ceny a kvality služeb.
Meta keywords jsou HTML meta tag, který měl sloužit lepší specifikaci obsahu webu. Meta keywords bylo ovšem často využíváno k manipulování s výsledky vyhledávání. V současné době ho internetové vyhledávače ignorují. Vyjímkou je pouze vyhledávač Bing.
Občas se stává, že je hůře prokazováno autorství textů, nebo autor zapadne v záplavě jiných informací. I autoři si potřebují budovat svůj personální brand. Google pomocí služby Google+ umožnil autorům, aby se prezentovali přímo ve výsledcích vyhledávání na Google.
Crawler, nebo také bot, či spider je program, který automaticky skenuje stránky a objevuje nové pomocí následování odkazů umístěných na stránce. Crawlery využívají všechny vyhledávače k procházení internetu. Každý bot indexují určitý typ informací. Pravidla pro procházení webu roboty stanovuje robots.txt