Webová analytika

Metodologie vědy a optimalizace webových stránek

O SEO se občas mluví jako o magii. Je tomu tak ovšem neprávem. SEO využívá metody a techniky, které obstojí i v požadavcích metodologie vědy. V tomto článku se chci zaměřit na metody a techniky, které se využívají při optimalizaci webových stránek a poodhalit co stojí za domnělou magií.

Webová analytika a Google Analytics

Google Analytics - zdroje návštěvnosti grafWebová analytika je souhrn metod a nástrojů sloužících k analýze zdrojů návštěvnosti webu a chování návštěvníků / uživatelů na webu. Pomocí webové analytiky tedy zjistíme odkud přišel návštěvník webu, co hledal, jak dlouho četl naší stránku, nebo jestli uskutečnil některou z konverzí.

Analýza a monitoring sociálních sítí

Psát statusy, zakládat stránky, nebo poskytovat aplikace je určitě důležitá práce, ale jak zjistíme, jestli je naše práce dostatečně zhodnocena ? Mají naše aktivity na sociálních sítích požadovaný efekt ? Na tuto otázku nám odpoví analýza sociálních sítí

Google Analytics Real Time - sledování návštěvníků v reálném čase

Google přišel s novinku - Google Analytics v reálném čase! Díky této novince není problém zjistit, kolik lidí máte zrovna na webu, kde sedí a co hledají. Ano - zní to jako sen! Ze svého účtu Google Analytics Real Time můžu sledovat jak si kdosi v okresu Jičín čte můj článek, na který se dostal z Google.cz, když zadal klíčové slovo "linkbuilding".