Copywriting

Obsah je král. Přečtěte si jak psát články pro webové stránky s ohledem na SEO i užitek čtenářů.


Články o psaní textů pro webové stránky

Nebudujte odkazy, budujte obsah

Google stále zpřísňuje podmínky pro linkbuilding. Nepřirozené formy linkbuildingu jsou penalizovány. Mezi zakázané metody linkbuildingu patří nákup odkazů, výměna odkazů mimo reálné vztahy firem, masivní odkazování z fór a PR článků. Prostor pro linkbuilding je tedy silně omezený. Řešením je tvorba obsahu na vlastním webu.

Jak na guest blogging

Guest blogging lze přeložit jako hostování blogera. Jedná se o stále oblíbenější a účinný způsob linkbuildingu, který zároveň utužuje brand a přivádí i návštěvnost. Vše lze dělat dobře i špatně. To platí i o guest bloggingu. Účelem tohoto článku je seznámit čtenáře s pravidly guest bloggingu, která vedou k úspěchu.

Pay Per Post reklama a trhy copywriterů

Tvorba obsahu je jednou z nejdůležitějších metod internetového marketingu. Ne nadarmo občas slýcháme rčení "obsah je král". Je to právě obsah, který přivádí čtenáře a motivuje je k návratu. Kde ovšem sebrat články, popisky a slogany, když nejste literární typ?

Pay Per Post znamená platbu za článek / status. Většinou se jedná o publikaci obsahu inzerenta na blogu nebo elektronickém magazínu. Může se jednat i o placený tweet, nebo placený status na Facebooku, či Google Plus.

štítky: 

Přihlašte se o své autorství na Google

Občas se stává, že je hůře prokazováno autorství textů, nebo autor zapadne v záplavě jiných informací. I autoři si potřebují budovat svůj personální brand. Google pomocí služby Google+ umožnil autorům, aby se prezentovali přímo ve výsledcích vyhledávání na Google.