Analytika

Úspěšný marketing se neobejde bez analytických nástrojů. Přečtěte si o využítí Google Analytics a dalších analytických nástrojů pro webmastery a marketéry.


Články o analýze webových stránek a sociálních sítí

Měřitelné výsledky jsou nezbytností plánování

Investice do marketingu může být ztrátou prostředků, nebo prostředkem nárůstu prodeje. Rozdíl mezi ztrátou a ziskem je často otázkou plánování. Abychom mohli dobře plánovat, tak musíme znát současný stav a ideální stav. K tomu je zapotřebí umět měřit účinnost kampaní.

Webová analytika a Google Analytics

Google Analytics - zdroje návštěvnosti grafWebová analytika je souhrn metod a nástrojů sloužících k analýze zdrojů návštěvnosti webu a chování návštěvníků / uživatelů na webu. Pomocí webové analytiky tedy zjistíme odkud přišel návštěvník webu, co hledal, jak dlouho četl naší stránku, nebo jestli uskutečnil některou z konverzí.

Analýza a monitoring sociálních sítí

Psát statusy, zakládat stránky, nebo poskytovat aplikace je určitě důležitá práce, ale jak zjistíme, jestli je naše práce dostatečně zhodnocena ? Mají naše aktivity na sociálních sítích požadovaný efekt ? Na tuto otázku nám odpoví analýza sociálních sítí