Google Analytics

Měřitelné výsledky jsou nezbytností plánování

Investice do marketingu může být ztrátou prostředků, nebo prostředkem nárůstu prodeje. Rozdíl mezi ztrátou a ziskem je často otázkou plánování. Abychom mohli dobře plánovat, tak musíme znát současný stav a ideální stav. K tomu je zapotřebí umět měřit účinnost kampaní.

Webová analytika a Google Analytics

Google Analytics - zdroje návštěvnosti grafWebová analytika je souhrn metod a nástrojů sloužících k analýze zdrojů návštěvnosti webu a chování návštěvníků / uživatelů na webu. Pomocí webové analytiky tedy zjistíme odkud přišel návštěvník webu, co hledal, jak dlouho četl naší stránku, nebo jestli uskutečnil některou z konverzí.

Google Analytics Real Time - sledování návštěvníků v reálném čase

Google přišel s novinku - Google Analytics v reálném čase! Díky této novince není problém zjistit, kolik lidí máte zrovna na webu, kde sedí a co hledají. Ano - zní to jako sen! Ze svého účtu Google Analytics Real Time můžu sledovat jak si kdosi v okresu Jičín čte můj článek, na který se dostal z Google.cz, když zadal klíčové slovo "linkbuilding".